Έγινε η ναυαρχίδα της Sega και τα αντιμετώπισε επί ίσοις όροις τον Μάριο
Ο Σόνικ μετρά 46 τίτλους gaming, 7 επεισόδια κινουμένων σχεδίων, 6 κόμικ, μια κινηματογραφική ταινία και αναμένεται και δεύτερη
Ο Σόνικ από την γέννηση του ήρθε αντιμέτωπος με δύο μεγάλες προκλήσεις. Η μία ήταν να κάνει τη Sega να βρει τον βηματισμό της, μετά την αποτυχία του Alex Kidd, για να αποκτήσει έναν ήρωα που θα συνέδεε το όνομα του με αυτήν και η άλλη πρόκληση ήταν να χτυπήσει στα ίσια τον Mario της Nintendo που σάρωνε τα πάντα στο πέρασμα του εκείνη την περίοδο.
Ο Σόνικ με την υπερηχητική του ταχύτητα σπίνιαρε και έφερε σε πέρας τις αποστολές του.
Κατάφερε να γίνει συνώνυμος με την SEGA και δεν είναι τυχαίο ότι ο τίτλος της αρχής του δικό του παιχνιδιού τον έδειχνε να τρέχει μέσα στα τέσσερα γράμματα της SEGA.
Πως τα κατάφερε; Πως έγραψε ιστορία στο χώρο του gaming; Γιατί τον ακολουθούν με πάθος 3 γενιές gamers;
Η αρχή
Ο Σόνικ είναι χωρίς υπερβολή η ναυαρχίδα της SEGA. Δημιουργήθηκε το 1991 ως νέα μασκότ για να αντικαταστήσει τον προηγουμένως αποτυχημένο Alex Kidd και για να ανταγωνιστεί με ικανό τρόπο την αντίπαλη Nintendo και τον Μάριο.
Ο πρόεδρος της Sega, Hayao Nakayama, αποφάσισε ότι η Sega χρειαζόταν μια κορυφαία σειρά και μασκότ για να ανταγωνιστεί το franchise Mario της Nintendo. Η Nintendo είχε κυκλοφορήσει το Super Mario Bros και τα περιθώρια στένευαν .
Η στρατηγική της Sega μέχρι εκείνη την στιγμή βασιζόταν στη μεταφορά των επιτυχημένων arcade παιχνιδιών της στο Mega Drive αλλά δεν είχε ταυτότητα αυτό για την εταιρεία.
Έτσι , ο Nakayama αναγνώρισε ότι ο Sega χρειαζόταν έναν χαρακτήρα «αστέρι» σε ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να δείξει τη δύναμη αλλά και τις δυνατότητες του Mega Drive και θα αντιπροσώπευε επάξια την εταιρεία. Διεξήχθη ένας εσωτερικός διαγωνισμός για τον καθορισμό ενός κορυφαίου παιχνιδιού. Επικράτησε η ιδέα του καλλιτέχνη Naoto Ohshima, και του σχεδιαστής Hirokazu Yasuhara και ο προγραμματιστής Yuji Naka πιστώνονται γενικά για τη δημιουργία του χαρακτήρα του μπλε σκαντζόχοιρου που έτρεχε τάχιστα.
Η ιδέα όχι μόνο έπιασε αλλά τα μακροχρόνια αποτελέσματα την δικαιώνουν. Ο Σόνικ εχει πουλήσει πάνω από 140 εκατομμύρια αντίτυπα και έχει φέρει στα ταμεία της εταιρείας περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2020. Οι πωλήσεις σειρών και οι δωρεάν λήψεις παιχνιδιών για κινητά ανήλθαν συνολικά σε 1,14 δισεκατομμύρια έως το 2020. Τα παιχνίδια του Σόνικ έχουν περιγραφεί ως αντιπροσωπευτικά της κουλτούρας της δεκαετίας του 1990 και κατατάσσονται μεταξύ των κορυφαίων όλων των εποχών.
Η επανάσταση ήταν μπλε και υπερηχητική το 90
Ο Σόνικ ο σκαντζόχοιρος έφερε επανάσταση τη δεκαετία του 90 μικροί αλλά και μεγάλοι είχαν τρελαθεί μαζί του και δεν είναι τυχαίο ότι είχε φαν από όλες τις ηλικίες.
Μέχρι και σήμερα ακόμη σαγηνεύει τους πάντες. Τι ήταν αυτό που τον έκανε τόσο ξεχωριστό;
Ίσως η απλότητα του και το γεγονός ότι δεν είχε μοχθηρά τέρατα να αντιμετωπίσει αντίθετα έπρεπε να σώσει τα ζωάκια του δάσους από το Δόκτωρ Ρομπότνικ και τους συνεργάτες του. Το γεγονός ότι έτρεχε ότι έτρεχε συνεχώς και γρήγορα άρεσε πολύ στους Gamers που ένιωθαν την αδρεναλίνη τους να χτυπά δυνατά ακόμη και την πρώτη πίστα.
Ο Σόνικ έκανε τη μετάβαση του με το Mega drive και η 16bιt κονσόλα ουσιαστικά συστήθηκε μαζί του και αποτέλεσαν το κύριο αντίπαλο της Nintendo με τον τότε Μάριο.
Ο μπλε σκαντζόχοιρος που έτρεχε ταχύτατα ήταν πολύ συμπαθής και ο σκοπός του ιερός. Με αυτό το έξυπνο σενάριο ο Σόνικ έγινα αρεστός σε όλη την οικογένεια δεν έπαιζαν μόνο πιτσιρίκια αλλά ακόμα και γονείς.
Κάνοντας τότε το Sega Mega Drive να αποτελεί κομμάτι της ψυχαγωγίας του σπιτιού και ίσως και εκεί οφείλεται μεγάλη του επιτυχία.
Τώρα στις πίστες ο Σόνικ προσπαθεί να συγκεντρώσει και δαχτυλίδια καθώς ανά 100 κερδίζει και μία ζωή η οποία θα του φανεί πολύ χρήσιμη κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού οι φίλοι του όπως ο Τέιλς κ.α θα το συντροφεύουν μέχρι να τα καταφέρει
Η κόντρα ανάμεσα στον Σόνικ και στον Μαριο
Ο Μάριο έχει ήδη επιβάλλει τη βασιλεία του από το 1985 και ο Alex kidd δεν τον επισκίασε ποτέ.
Η Sega έπρεπε να περάσει στην αντεπίθεση ο Sonic ήταν το τελευταίο της χαρτί που τελικά αποδείχτηκε άσος από το μανίκι.
Ακόμη και σήμερα υπάρχουν οι φανατικοί υποστηρικτές του Μάριου αλλά και του Sonic. Στη Μεγάλη Βρετανία ήταν αυτοί που λάτρεψαν τον Σόνικ περισσότερο από το Μάριο και σε άλλες χώρες στην Ευρώπη.
Στην Ελλάδα να μοιράζονται το ίδιο οι δύο ήρωες τη μεταξύ τους δημοφιλία.