Παραμονή πρωτοχρονιάς 1993. Έξω αλλά και μέσα από τα παιχνιδάδικα της εποχής ουρές από παιδιά. Κάποια φεύγουν κρατώντας στα χέρια τους ένα μεγάλο κουτί κάποια πριν πάρουν την τελική απόφαση κάθονται υπομονετικά και περιμένουν μπροστά από τις τηλεοράσεις να κάνουν την τελική δοκιμασία. Να τεστάρουν σε πίστες τον Μάριο και το Σόνικ.

Nintendo & Sega, Sega & Nintendo ένα δίλημμα που αποτελούσε μείζον θέμα.  Τρεις δεκαετίες (σχεδόν) αργότερα κανείς δεν περίμενε πως αυτά τα παιχνίδια των 8bitων και 16bitων κονοσολών θα ήταν ξανά στο προσκήνιο.

Ποια ήταν η μαγική τους υφή και υπόσταση που σαγηνεύουν μέχρι και σήμερα τους gamers όλου του κόσμου;

Σκιαγραφώντας τον Μάριο και τον Σόνικ

Ο Ιταλός υδραυλικός ο Μάριο  και ο αδερφός του ο Λουίτζι μπαίνουν μέσα σε σωλήνες και μεταφέρονται σε κόσμους μαγικούς δυναμώνουν με μανιτάρια και βγάζουν φωτιές ακουμπώντας λουλούδια και σκοπός τους είναι να σώσουν την όμορφη πριγκίπισσα η οποία έχει πέσει θύμα απαγωγής από το τεράστιο ερπετό μοχθηρό βασιλιά Κούπα.

 Το αντίπαλο δέος ο μπλε σκαντζόχοιρος τρέχει υπερηχητικά μαζεύει δαχτυλίδια, στροβιλίζεται και σκοπός του είναι να σώσει τα ζωάκια του δάσους από τον σατανικό Δρ. Ρομπότνικ.

Οι δύο κεντρικοί ήρωες είχαν σκοπό να περάσουν από πίστες και εν συνέχεια από επίπεδα που θα αντιμετώπιζαν κινδύνους σε κάθε τους βήμα σε κάθε τους κίνηση.

Θα τα κατάφερναν έχοντας την καθοδήγηση από την άλλη άκρη του καλωδίου που ένωνε την κονσόλα με το joystick.

Έμπνευση

Τα παιχνίδια του Μάριο και του Σόνικ πέραν του γεγονότος ότι βγήκαν σε πολλές εκδόσεις αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για εταιρείες να «πατήσουν» πάνω σε αυτά για να δημιουργήσουν αντίστοιχες εκδοχές με άλλους ήρωες.

Οι ήρωες της Disney είχαν ζηλέψει και αυτοί και μεταφέρθηκαν στις κονσόλες.

Τι συμβαίνει σήμερα

Σήμερα το gaming έχει αλλάξει, έχει γίνει σύνθετο και κάποιες φορές πιο βίαιο. Τα παιδιά καλούνται να λύσουν δυσεπίλυτους γρίφους για να προχωρήσουν όχι την πίστα αλλά την συνέχεια της ιστορίας. Το παιχνίδι ανεβαίνει σε αρχείο cloud καταρρίπτοντας κάθε μορφή ιδιωτικότητας. Μάλιστα το ταυτόχρονο gaming με παίχτες (συμπαίκτες και αντιπάλους) που δεν γνωρίζεις αναμφισβήτητα κρύβει παγίδες.

Οι παραπάνω λόγοι ίσως να είναι από τους πιο βασικούς που οι παίχτες έχουν κάνει στροφή 360 μοιρών στα παλιότερα παιχνίδια.

Ωστόσο πλέον και με τα παλιά αλλά και με τα καινούργια οι επιλογές είναι εκατοντάδες και καλύπτουν τον κάθε παίχτη.

Σαν παλιό κρασί

Η απλότητα σε όλα τα επίπεδα, από τα γραφικά έως το gameplay αλλά και των ιστοριών έκαναν εκατομμύρια παιχτών 3 γενιών να ταυτίσουν το gaming με το sonic και το Μάριο. Τελικά ο χρόνος για τους δύο αυτούς ήρωες λειτουργεί κάνοντας τους θρύλους που βασίστηκαν στο να χαλαρώνουν τους χειριστές τους και όχι να έχουν απαιτήσεις για να «προχωρούν» κατά μήκος της οθόνης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ