Η ιστορία της αεροτομής της Countach και το… στοίχημα του Lamborghini

Του Γιώργου Καραγιάννη

Ανεξάρτητα από το αν σου αρέσει, ή όχι, η νέα Countach, το σχεδιασμένο από τον οίκο Bertone εντυπωσιακό, εξωτικό supercar που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το Μάρτιο του 1971, έγραψε το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία

Η Countach ήταν το αυτοκίνητο που έσωσε τη Lamborghini Automobili από τη χρεοκοπία. Κι αυτό γιατί η Miura -το πρώτο κεντρομήχανο supercar– είχε γνωρίσει επιτυχία, όμως το 1970 οι νέοι ανταγωνιστές, όπως η Ferrari Daytona, την έκαναν να φαίνεται “παλιά” (είχε παρουσιαστεί το 1966). Έτσι, ο Ferruccio Lamborghini, έδωσε εντολή στον αρχιμηχανικό του, Paolo Stanzani, να ξεκινήσει το project LP112, για τον διάδοχο της Miura.

Στην εξέλιξη της Countach πήρε μέρος ο οδηγός δοκιμών Bob Wallace (ο πρώτος που έβαλε αεροτομή για αισθητικούς λόγους στο μοντέλο), ο βοηθός μηχανικός Massimo Parenti και ο σχεδιαστής Marcello Gandini της Bertone. Το μοντέλο που προέκυψε, ενσωμάτωνε πολλά στοιχεία της Miura, όπως η διάταξη κινητήρας στο κέντρο-κίνηση πίσω και από την παρουσίασή της, το 1971, χρειάστηκαν 2-3 χρόνια εξέλιξης ώσπου να κάνει ντεμπούτο η LP400 Countach.

1.Η Countach δημιουργήθηκε επειδή ο Lamborghini έχασε ένα στοίχημα

Παραλίγο η Countach να μη μπει ποτέ σε παραγωγή. Ο κατασκευαστής γεωργικών μηχανημάτων Ferruccio Lamborghini, ήταν φανατικά κατά της συμμετοχής εργοστασιακών ομάδων σε αγώνες αυτοκινήτου επειδή, όπως έλεγε δείτε την συνέχεια εδώ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ