Η ανθρωπότητα περνά την ώρα της με Lego, videogames και netflix

Καθώς οι άνθρωποι δεν είχαν τη δυνατότητα να πάνε πλέον στον κινηματογράφο, το θέατρο ή το μουσείο, οι κυρίαρχοι της κατ’ οίκον «διασκέδασης» είχαν φυσικά ούριο άνεμο.

Η Lego, η δανέζικη εταιρία που κατασκευάζει τα γνωστά πλαστικά τουβλάκια, κατέγραψε μια χρονιά ρεκόρ σε ό,τι αφορά τα κέρδη της (+19% στο 1,3 δισ. ευρώ) ενώ οι πωλήσεις της κατέγραψαν άλμα 13%.

Σε ό,τι αφορά την εικονική πραγματικότητα, τα βιντεοπαιχνίδια γνώρισαν επίσης άνθηση το 2020, με την Sony και τη Microsoft να λανσάρουν καινούργιες κονσόλες αμέσως πριν από τα Χριστούγεννα. Η ιαπωνική εταιρία είδε επίσης τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 40% σε ετήσια βάση κατά τους τρεις τελευταίους μήνες του έτους.

Η αμερικανική Activision (“Call of Duty”) ξεπέρασε τις εκτιμήσεις το τελευταίο τρίμηνο και η γαλλική Ubisoft αναμένει επιδόσεις-ρεκόρ για την ετήσια χρήση 2020/2021 (που ολοκληρώνεται στα τέλη Μαρτίου).

Το πάθος για σίριαλ κάθε άλλο παρά μειώθηκε. Ενώ η πρωτοπόρος Netflix ξεπέρασε τους 200 εκατ. χρήστες σε όλο τον κόσμο, χάρη σε διάφορες επιτυχίες όπως «Το γκαμπί της βασίλισσας», η ανταγωνίστριά της Disney+, που ξεκίνησε στα τέλη του 2019, έφθασε ήδη τα 95 εκατ. συνδρομητές στις αρχές του 2021.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ