Στη διάρκεια του lockdown
Κατά 14% αυξήθηκαν οι πωλήσεις των Lego το πρώτο εξάμηνο του έτους, με φόντο την καραντίνα που επέτρεψε στους γονείς να περάσουν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά στο σπίτι, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών.
Η δανέζικη επιχείρηση, γνωστή κυρίως για τα πολύχρωμα πλαστικά τουβλάκια της, επέστρεψε στην κερδοφορία το 2017, έπειτα από την απότομη παύση της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων επί μια δεκαετία.
«Έμειναν οι οικογένειες μαζί»
Έκτοτε η εταιρεία έχει καταφέρει να ξεπεράσει σε οικονομική ανάπτυξη την συνολική αγορά παιχνιδιών, μια τάση που συνεχίστηκε στο διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου.
«Παρατηρήσαμε μια πολύ θετική ανάπτυξη στη διάρκεια του lockdown λόγω κορωνοϊού, όταν οι οικογένειες ξεκίνησαν να παίζουν και να κατασκευάζουν μαζί τουβλάκια Lego» δήλωσε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Νιλς Κρίστιανσεν.
«Είδαμε να συνεχίζεται αυτή η τάση και μετά τον Ιούλιο, ακόμη και αφού ξεκίνησαν οι πολίτες να επιστρέφουν στη δουλειά, και τα παιδιά στα σχολεία. Επομένως, το αποτέλεσμα δεν αντανακλά απλώς τους δύο μήνες που όλοι βρίσκονταν μέσα στα σπίτια τους» συμπλήρωσε ο ίδιος.
Το «παιχνίδι» στο ηλεκτρικό εμπόριο
Πέρυσι, η Lego αύξησε τις επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στον ιστότοπό της, στον οποίο διπλασιάστηκε στα 100 εκατομμύρια ο αριθμός των επισκεπτών τους πρώτους έξι μήνες του 2020.