Το Internet θα είναι ο χώρος που θα δοθούν οι μεγάλες αγοραστικές… μάχες. Σχεδόν, οι μισοί Έλληνες καταναλωτές που θα αξιοποιήσουν αγοραστικά την Black Friday 2021, θα συνδυάσουν online και offline αγορές, με τις νεαρότερες ηλικίες να «ψηφίζουν» σε ποσοστό 45% υπέρ των διαδικτυακών αγορών.

Όσον αφορά στο τι θα αγοράσουν και φέτος οι Έλληνες, τόσο το 2020 όσο και οι προηγούμενες χρονιές δείχνουν μια ξεκάθαρη τάση για τις top selling κατηγορίες της Black Friday. Πέρυσι, ο κλάδος της τεχνολογίας ήταν ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής των αγορών, κάτι που αναμένεται να διατηρηθεί με αμείωτο ενδιαφέρον και στην Black Friday 2021.

Την πρώτη θέση ανάμεσα στις κατηγορίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες online πωλήσεις κατέλαβαν τα smartphones, ενώ στη δεύτερη βρέθηκαν οι τηλεοράσεις. Άλλες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας που έκαναν ρεκόρ πωλήσεων ήταν τα PS4 και τα tablets, λόγω και το lockdown στα σχολεία.

Με δεδομένο ότι πέρσι τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά, δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι σημειώθηκε ιστορικό υψηλό για τις online αγορές την εκπτωτική εβδομάδα της Black Friday. Για την ακρίβεια, η αξία τους εκτοξεύθηκε κατά 155% σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων 8 εβδομάδων, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ