Υπολογίζεται ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων στον κλάδο της μόδας κατά 30%, καθώς και σε αύξηση της αποτελεσματικότητας στον ίδιο βαθμό. Κάθε προϊόν θα είναι κατά ένα τρίτο πιο εύκολο να δημιουργηθεί και πιο εύκολο να πουληθεί.

«Μέχρι στιγμής, είμαστε ξεκάθαροι σχετικά με τα δεδομένα και τις προτιμήσεις των κύριων πελατών μας, αλλά χάρη στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, θα ξέρουμε πώς να δίνουμε σε κάθε πελάτη αυτό που θέλει», εξηγεί μιλώντας στο συνέδριο BoF VOICES, η Anca Marola, η διευθύντρια δεδομένων της LVMH, του μεγαλύτερου ομίλου πολυτελείας στον κόσμο.

Ο Imran Amed δημιούργησε το BoF VOICES το 2016 ως συμπλήρωμα της ψηφιακής του εφημερίδας, The Business of Fashion. Σήμερα, αναγνωρίζεται ως η έκδοση αναφοράς για πολλούς επαγγελματίες στον τομέα της μόδας.

Το τέλος του σχεδιαστή;
Ο Matthieu Blazy, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Bottega Veneta, εξήγησε ότι μερικά από τα απίστευτα χειροποίητα, υφάσματά του, «δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν χωρίς τη βοήθεια της τεχνολογίας. που καθορίζει τι είναι δυνατό από υλική άποψη και τι όχι».

Στην πραγματικότητα, η παγκόσμια διευθύντρια της Microsoft έδειξε ένα γράφημα κατά την παρουσίασή της στο φόρουμ, το οποίο επισημαίνει πώς ορισμένες εργασίες όπως οι στρατηγικές μάρκετινγκ και η δημιουργικότητα απαιτούν υψηλές ικανότητες ενσυναίσθησης «και, ως εκ τούτου, δεν μπορούν να αντικατασταθούν από μηχανές». Ωστόσο, η τεχνητή νοημοσύνη καταφέρνει να αναλάβει τις «κουραστικές» εργασίες της συλλογής πληροφοριών ή της σύνταξης αναφορών έρευνας αγοράς.
«Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, θα έχω περισσότερο χρόνο. Θα είμαι καλύτερη φίλη, καλύτερη σύντροφος και καλύτερη μητέρα», υποσχέθηκε στην ομιλία της.

πηγή: money review

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ