Εδώ και λίγα 24ωρα έχει τεθεί σε εφαρμογή ένα ακόμη μέτρο για την τόνωση της αγοράς το “καλάθι του νονού”. Ωστόσο οι μικροί έμποροι κάνουν λόγο για ένα μέτρο που ωθεί τους καταναλωτές στα μεγάλα καταστήματα. Την ίδια ώρα οι ίδιοι λένε πως έχουν κατεβάσει πολύ τις τιμές.
Η εφαρμογή του μέτρου προβλέπει την εβδομαδιαία παρακολούθηση των τιμών, την ανάρτηση των τιμών στο διαδίκτυο μέσω του e-katanalotis και τη διενέργεια ελέγχων στους συμμετέχοντες στην πρωτοβουλία για το αν τηρούν όσα προβλέπει η σχετική διαδικασία.
Όπως είχε διευκρινίσει κατά την παρουσίαση της πρωτοβουλίας ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, κάθε κατάστημα μπορεί να προσφέρει μία η περισσότερες από αυτές τις κατηγορίες. «Εδώ δεν έχουμε την κλασική λειτουργία του καλαθιού του νοικοκυριού που είναι υποχρεωμένοι να βάλουν όλες τις κατηγορίες, αλλά μπορούν να βάλουν όσες έχουν. Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό, είναι επειδή μας ενδιαφέρει να συμμετέχουν και πολύ μικρά καταστήματα παιχνιδιών τα οποία έχουν τοπικό ενδιαφέρον» είχε αναφέρει.
Σημειώνεται ότι από τις 4 Απριλίου αναμένεται να ξεκινήσει και η εφαρμογή του «καλαθιού του Πάσχα» που δημιουργείται για να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών στις αγορές τροφίμων για το πασχαλινό τους τραπέζι και θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προϊόντα όπως αρνί, τσουρέκια.
Τι περιλαμβάνει το καλάθι του νονού
Το «καλάθι του νονού» θα διαρκέσει έως τις 15 Απριλίου και περιλαμβάνει τις εξής κατηγορίες προϊόντων:
• Λαμπάδα με παιχνίδι.
• Πασχαλινά σοκολατειδή.
• Επιτραπέζια/Παζλ.
• Παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης).
• Βρεφικά παιχνίδια.
• Φιγούρες δράσης.
• Παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας (π.χ. παιχνίδια με τουβλάκια).
• Οχήματα.
• Τηλεκατευθυνόμενα.
• Ηλεκτρονικά παιχνίδια.
• Αθλητικά παιχνίδια (π.χ. μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα).
• Λούτρινα.
• Μουσικά παιχνίδια.