«Μας εξαπάτησε», αυτό είπε η υπουργός Πολιτισμού και θρονιάστηκε ακόμη πιο βαθιά στην αναπαυτική -μα γεμάτη καρφιά- καρέκλα της.

Με τα αλλεπάλληλα σμήνη σεισμών που έχουν προκληθεί στο καλλιτεχνικό αλλά κοινωνικό στερέωμα οι καρέκλες είναι αυτές που έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από τους ανθρώπους που κάθονται πάνω τους .

Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, τόνισε πως «με βαθιά υποκριτική τέχνη προσπαθούσε να μάς πείσει πως δεν έχει σχέση με όλα αυτά». «Δεν γνωρίζαμε τίποτα ούτε εγώ ούτε η πολιτική ηγεσία. Γιατί όλοι αυτοί που λένε ότι ξέρουν γιατί όταν ανέλαβε δεν κατήγγειλαν κάτι;», διερωτήθηκε ρίχνοντας ταυτόχρονα  και ευθύνες και στην αντιπολίτευση.

«Δεν διαθέτει το υπουργείο τμήμα σεξουαλικού εγκλήματος»

Αναφερόμενη στην κατηγορία συγκάλυψης, τόνισε: «Ακούω ότι η βασική κατηγορία είναι ότι συγκαλύψαμε. Τι να συγκαλύψουμε; Γιατί εμείς δεν ξέραμε. Αν αυτοί ήξεραν, αυτοί συγκάλυψαν. Το υπουργείο Πολιτισμού δεν διαθέτει τμήμα σεξουαλικού εγκλήματος. Εμείς γνωρίζουμε τον καλλιτέχνη και όχι την προσωπική του ζωή», τόνισε η ίδια.

Προφανώς και η συνέντευξη Τύπου προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων και δεν είναι λίγοι αυτοί που ζητούν την παραίτηση της υπουργού.

Η αντίδραση και η ελίτ

 Αν στη θέση της Μενδώνη ήταν η Μελίνα Μερκούρη πόσο διαφορετική και θαρραλέα θα ήταν η αντίδραση της, η αντιμετώπιση της σε αυτή την κρίση;

Σίγουρα κάνοντας αυτή την σύγκριση στο βάθος των σκέψεων ανακαλύπτει  κανείς το Πολιτισμικό κενό που υπάρχει στη χώρα εδώ και δεκαετίες.  Γιατί η Μελίνα σίγουρα θα τους έπιανε από τον γιακά και θα τους τραβούσε η ίδια στα δικαστήρια.  

Τώρα με μια παραίτηση και μια συνέντευξη Τύπου (με πολλά κενά) η υπόθεση θεωρείτο σχεδόν ολοκληρωμένη, αφήνοντας το μήνυμα πως ο Πολιτισμός έχει περάσει στη διάσταση της εξουσιαστικής ελίτ. Ο Πολιτισμός που πάντα ήταν απέναντι από κάθε εξουσία και ήταν ο πυλώνας εξέλιξης και έκφρασης τώρα πια δείχνει ανήμπορος να αντιδράσει στην χώρα που γεννήθηκε επειδή τον υπηρετούν «μικροί» άνθρωποι.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here